Tuesday, July 7, 2015

Vart inne på psyket en och en halv vecka,, Ännu en gång på sjukhus men denna gång känns det som det blev en förbättring i medicinerna så nu ser jag ljust på framtiden. Var hos mamma i helgen ville vara där några dagar innan jag åkte tillbaka till behandlingshemmet. Kom hit igår på förmiddagen med soc. Var så kul att komma tillbaka blev väldigt väl bemött, faktiskt saknat folket här och stället. Känns verkligen som att jag är på rätt ställe. Fått förlängd behandling också, ska vara här 3 månader till.

Idag började sommarschemat, så vi ska på massa roliga aktiviteter. Skarasommarland, visingsö och grännna, liseberg, trolska båtturer, camp extremt och lite till kommer inte ihåg allt. Idag var vi till Vidablick i Bankeryd. Först gjorde vi en del samarbetsövningar, påminde om det jag fick testa på när jag plugga till fritidsledare. Efter det hade vi lunch och det var en jättemumsig tonfisksallad som vi åt på några bänkar nära vattnet. Sen skulle vi klättra 11-15 meter i träd och göra olika höghöjdsbanor. Var svinläskigt men kul som bara den. Själv fixade jag inte hela banorna men gjorde så gott jag kunde. En riktigt utmaning när man är så höjdrädd som jag är.

Ikväll har vi vart och handlat och badat i en sjö en bit härifrån, var kallt och solen hade gått i moln men det var fint ändå- Älskar att bada och man får passa på så länge det är sommar. Bytte rum igår också till ett större. Tog ändå till kvällen att flytta över all skit har så mycket grejer med mig, sen städade jag och bädda rent i det gamla rummet.

Nu ska jag framåt, Är positiv och ångestfri sen några dagar tillbaka. Hur skönt som helst. Har dock rätt mycket biverkningar på medicinerna. Det får gå ändå. Funderar på att beställa någon snygg bikini nu. Sen blir det en dusch och sen hopp i säng.

Dagens låt: Just girly things- Dawin





Xoxo

Gossip Hanni

No comments: