Thursday, April 30, 2015

Hade spegling idag i gruppen. Det gick till som så att en person i taget blev speglad av gruppen. Det innebar i princip att man skulle ge varandra positiv kritik. Om man tycker att någon borde typ ta mer plats i gruppen t.ex. Det vart en bra grupp och jag fick en massa sagt till mig som jag kommer att tänka på framöver. De flesta i gruppen var orolig för att det verkar som att jag mår dåligt och att det är tråkigt att jag stänger in mig på rummet. Det är nått jag jobbar med varje dag. 


Efter gruppen städade jag mitt område jag fått den här veckan sen var det akupunktur som man kan få i öronen om man vill. Ganska schysst grej här på behandlingshemmet. Personligen upplever jag att man blir väldigt lugn nästan lite meditativt över det hela för efter hon satt nålarna får man sitta i ett rum med filt över sig och lyssna på lugn musik och alla är tysta, Vi fick lite fika idag, banankaka, eftersom det är valborg. När vi fikat gick jag till pysselrummet i ladan och målade två tavlor, inte klart än men börjat iallafall. Det var kul faktiskt, kändes bra efteråt. Vart och handlat en sväng ikväll också köpte en grym rulle med Mentos rainbow,


Nu är det kväll och har dålig koll men vi ska kanske till en majbrasa med det har regnat hela dagen så förr var iallafall ingen pepp. Dagen började rätt piss, mycket ångest och trött även fast jag la mig 20.00 igår efter att legat på rummet hela dagen.. För tillfället känns det rätt okej, blev en bra dag ändå.


Dagens låt: Ass drop: Wiz Khalifa



Bilder från 2012/13 Kalifornien
L.A, Oakland och San Francisco

L.A







Oakland





San Francisco








L.A




No comments: