Saturday, November 1, 2014

Det är lördag och jag är glad. Sitter på golvet och bara har det gött här framför datorn. Musiken ljuder högt ifrån högtalarna, kan inte mer är njuta. 

Ringde doktorn mitt i veckan och fick han till att ta bort hälften av mina mediciner så nu mår jag mycket bättre. Biverkningarna innan var fan inte att leka med. Så härligt att vara tillbaka och vara Hanna igen.


I morgon är det söndag och det betyder att det blir pole dance på kvällen. Ser fram emot det, älskar verkligen att dansa bort den annars så tråkiga söndagen. 


Satsar på att vara tillbaka i skolan på måndag. Det känns skönt att det var lov lite lov från allt efter sjukhusvistelsen. Ser fram emot att träffa alla igen men är lite nervös över att komma tillbaka. Hoppas jag klarar av att ta igen allt.


Nu ska jag kila

Xoxo

No comments: