Monday, October 27, 2014

Haft en mysig helg med besök av Dennis, sötmormor och Rebecka. Tråkigt att bra helger tar slut så fort. Avslutade helgen med att åka på Pole Dance kurs i Karlstad. Orkade knappt dansa men var med iallafall. Missade två gånger när jag låg på sjukhuset.. Har bestämt mig för att gå en fortsättningskurs och lära mig ännu mer. Det är så kul och jättebra träning. Har träningsvärk i hela kroppen idag.


Vart en tung helg. Vart väldigt trött och seg och haft ångest. Sovit mycket och haft svårt att hänga med. Vet att det är medicinerna som jag för tillfället hatar. Torr i munnen, ont i bröna, gått upp i vikt, konstant hungrig, trött hela tiden, vimsig, koncentrationssvårigheter, halvt blivit blind osv. Listan slutar inte har så sjukt mycket biverkningar, Det känns så orättvist, antingen har jag feting ångest och dödslängtan eller så lider jag av att inte funka som en normal människa.


I veckan är jag ledig ifrån skolan och ska främst kurera mig för att försöka kunna komma tillbaka. Känns tungt att ligga här i en vecka, men har inga andra planer. Har dock en massa möten att gå på. Det känns tråkigt och jag önskar jag hade någon bra serie att följa så om någon har tips så får ni gärna höra av er! Nyss sett klart alla säsonger på Californiacation som var guld.


Vet inte riktigt hur jag ska göra, Är sjukt trött på att må så här som jag gör nu efter sjukhuset. Seg i kolan och helt väck. Funderat mycket på behandlingshem, då vet jag att mina mediciner försvinner fortare än kvickt. Eftersom de brukar vara emot alla substanser som är sinnesförändrande. Jag har ju ett missbruk som hade vart bra att ta tag i också. Det som är mest positivt med behandlingshem är att man får jobba med sig själv. Har vart iväg en gång förut och det var väldigt givande. Däremot kan jag inte fortsätta med skolan då och det vill jag ju. Är så kluven. Vet inte vad jag ska ta mig till..














2 comments:

Sofie said...

orange is the new black är en bra serie, lagom spännande, lagom rolig och enkel att hänga med i. Låter kanske inte så kul, men prova!

hanna said...

Sett några avsnitt av den å gillart tack :)