Wednesday, October 22, 2014

Har precis läst igenom min bok som jag skrivit.  21 tredje gången gillt. Det var rätt mycket att ändra  men nu är jag riktigt nöjd. Ska se om jag kan skicka in den till ett par förlag som manus och se om någon vill publicera den. Är spänd men hoppas på det bästa.


Kanske blir utskriven i morgon från det här psykhuset. Extremt trött på översittarfasoner och maktmissbrukare.
Har lov från skolan v44. Då hade jag egentligen planer på att åka till USA och träffa min älskade vän Lucky. Det blir dock inget av med detta. Sjukintygen till försäkringsbolaget och flygbolaget är inskickat så snart får jag väl pengarna tillbaka från flygbiljetterna.

Idag ska bli en bra dag

En dag utan ångest

Idag ska jag vara glad och tacksam över det jag har

Tacksam över min familj och vänner som bryr sig

Idag ska bli en dag där allt bara är bra

Xoxo Gossip Hanna


No comments: