Thursday, November 27, 2014

Hejsan hoppsan bloggen!

Länge sen jag skrev, har ärligt mest sovit. Minst 16 timmar om dagen. Helt slut och vet inte varför. Troligtvis någon infektion i kroppen. Lämnat massa prover på vårdcentralen. Hade någon typ utav vinterkräksjukan förra veckan och det sög riktigt ordentligt. Tack vare de så har jag hamnat ännu mera efter i skolan så kommer nog att avbryta mina studier och börja om i ettan nästa år.

Var och julpyssla i skolan igår. Kladdade med pepparkakor och gjorde ljuslyktor. De var jättemysigt.

I helgen kommer stora tjocka släkten för mammas gubbe ricard fyller 50 . Ikväll ska jag baka tre tårtor till gästerna som kommer både fredag och lördag.

Köpt ny bil. Sålde golfen igår och trolla fram lite cash och köpte syrrans bmw. Känns så gött med en redig bil.

Martina en av mina bästa vänner som jag träffa i USA kommer och hälsar på mig 2-9 dec. Ser fram emot det så sjukt mycket. Ska se om vi kan åka till Stockholm på något sätt.

Behandlingshem ska jag ansöka om på måndag. Ska troligtvis åka iväg 3-6 mån. Har lite jag behöver ta tag i. Så hoppas på det bästa. Hade möte idag med soc och psyk så hoppas de vill finansiera kalaset på något sätt.

Nej nu blir det middag

Xoxo
gossip hanni







No comments: