Friday, March 11, 2016

Hej hej bloggen!!!!

Igår var jag i Kristinehamn hela dagen och träffade min kompis Jonte och mamma en sväng. Det var trevligt och väldigt spontant kom på idén på morgonen att åka iväg. Hämtade även ett par leggings från Adidas som jag beställt, älskar dom. Vill även köpa en snygg tjocktröja och skor ifrån Adidas men det får bli när jag är miljonär antar jag.


Idag fyller min fina lillasyster Sara 22 år så just nu skiljer det bara 1 år mellan oss. Vi pratade nyss i telefon och ska kanske försöka ses men inget bestämt än. Idag är din dag hoppas att den blir underbar fina du <3


Nu är det helg igen, snacka om att veckorna går fort. Helgerna brukar alltid kännas lite jobbiga för jag brukar få drogsug och bli rastlös. Däremot har jag planerat upp denna helg. I morgon åker jag hem till mamma och firar Sara med alla syskon. Sen sover jag över också vet inte om jag ska vara i min lägenhet än eller vart det blir. Känns iallafall som att det kommer bli en toppenhelg. 


På onsdag nästa vecka ska jag på studiebesök på att behandlingshem och det känns spännande. Hade en intervju över telefon med en i personalen nu i veckan och det kändes riktigt bra. Det ända som oroar mig är att det är 7 platser med bara tjejer. Sen får man inte ha telefon på 6-10  veckor och jag är helt telefonberoende. 


Hoppas alla får en fin helg och att ni tar hand om er

Dagens låt: Helt otrolig- Pantbanken

xoxo
Gossip Hanni






No comments: