Monday, March 7, 2016

Hejsan hoppsan lillebror!

Kändes om att helgen var väldigt kort. Såg på Hot Tube Time-Machine 2 på fredags kvällen och käkade chips och skratta. Vaknade dock upp och mådde illa på lördagsmorgonen men hade planerat att åka till Kristinehamn och träffa min kompis Jonte så tog bussen dit ändå. Tänkte att det skulle gå över med blev magsjuk istället. Inte så värst rockigt. Låg hemma hos Jonte och mådde pyton och mest sov tills söndag eftermiddag då tog jag bussen hem igen. Han var så gullig och hjälpte mig när jag var sjuk, vilken kille. Mår bättre nu men känner  fortfarande lite illamående.

Idag har jag vart och gjort lite ärenden i Kristinehamn och så blir det i morgon också då jag har två möten att gå på. Har inte så mycket planer för veckan mer än lite inbokade telefonsamtal och så. På lördag ska vi fira lillasyster Sara som fyller 22 år med tacomys hemma hos mamma, det ser jag fram emot.


Ikväll ska jag kika på 30 grader i februari på 1:an kl 21.00, den ända serien jag följer på tv. Fått massa tips om en som heter Gås-mamman också som jag ska leta upp. 


Känner mig allmänt nere idag och har ingen lust med någon ting. Vet inte riktigt vad det är, livet kanske. Man kan väl inte vara glad jämt antar jag, och det begär jag inte heller. 
Hoppas alla får en fin vecka!

Dagens låt: Elegi- Lars Winnerbäck


Xoxo

Gossip Hanni


Gamla glada sommarbilder 






No comments: