Thursday, July 19, 2012

Hoppsan sa vad glad jag var idag!

Jobb hela dagen, barnen ville inte till poolen så vi har vart inne. Städat och tvättat lite granna så ser så fint ut överallt. Lyckats skypa med mormor ett bra tag, inte hörts på länge så det var kul. Skypa även med Mamma, Richard och lite av släkten hemma i Mora.


Värdpappan till familjen i San Fransisco ringde igår och pratade med mamman på skype i förrgår så nu händer det grejer. Mejlat med båda föräldrarna idag och vi ska se om jag inte kan skypa med barnen ikväll, tiden är 3 timmar tillbaka där så lite svårt att gå ihop allt. Denna match känns så himla bra och perfekt, hoppas verkligen de kommer tacka ja till mig! Kan inte fatta hur stentufft det skulle vara att bo ett år i Kalifornien.

Slutade precis jobba, ska försöka tvinga ut mig på en lite kvällsprommenad i 40 plus. Sen blir det puben Fairfax som varje torsdag, Barty Barty!


Slinga håret igår, tyckte det blev rätt bra kul med lite förändring även fast det inte syns så där värst mycket. Nu ska jag låta mitt hår bara ett tag. Kommer att bli solblekt iallafall.


Hungrig som en varg är jag också, ätit kex hela dagen har vart för slö för att göra något riktigt...
Att man aldrig lär sig







Ny favorit låt, Little Talks


http://www.youtube.com/watch?v=ghb6eDopW8I

Hörs då alla fan!!!!!!!!

keep on rockin'

No comments: