Tuesday, July 24, 2012

Hoppsan vad värdelös man blivit på att uppdatera då..

Meeeen har som vanligt goda nyheter.
Familjen tackade ja, så flyttar till San Fransisco i September. Hur sjukt är inte det på en skala?
Så fett glad att allt löste sig, började till och med bölade efter jag pratat med min nya värdmamma i lördags. Kändes som en stor lättnad när allt blev klart. Kommer att ta hand om 3 killar, tvillingar på 6år och en som är 11. Tror detta kommer bli super!

Helgen var crazy bananas. Jag och Martina försökte väl roa oss så gott vi kunde utan våran saknade Denise. Efter jobbet i fredags blev det vattenpipa och sedan hem till David och company satt och chilldrack lite. Efter det hamnade vi på någon galen hemmafest. Kan väl säga som så att vi var de ända vita personerna där, skum känsla vill jag påstå. Polisen kom runt 2 på natten, de ville att alla skulle hålla käften och gå hem. Följde med mina kompisar hem och spela lite gitarr, kolla en film och satt och snacka. Lyckad kväll ändå!

På lördagen fick jag knäppryck och fick för mig att  jag skulle klippa av håret. Så ringde lite spontant och beställde klipptid efter att jag vaknade 14.00 på eftermiddagen. Så nu har man en liten sidecut så att säga, jag och mina ideer jämt och ständigt, men blev rätt tufft tycker jag. Martina ville också göra något galet så jag slingade hennes hår, blir supersnyggt.

På kvällen blev det vattenpipa igen och sedan följde vi med två av Martinas bekanta till en fest på ett hotell som totalt spåra ur. Kan inte ens påstå att det var speciellt kul, bara en massa skit. Men, om man aldrig har tråkigt så vet man ju inte när man har kul.

Söndagen var seeeg, blev ut med Martina och käka mexikansk lunch, sen chillade vi utanför starbucks och vi ansträngde oss verkligen att komma på något att göra men båda är panka och vi var väldigt slöa. Rätt skön dag ändå, på kvällen blev det filmkväll med en kompis. Lyckades lägga mig alldeles försent så var så fett trött igår.


Planerar semestern med Martina, vi boka flyg för några veckor sen och fixar med hotellen nu. Blir den 10-17 Augusti, tiden går så sjukt fort??? Först drar vi till Boston sen flyger vi till Chicago. Låter som att det kan bli en rätt awesome semester.

Fick ett födelsedagspaket från familjen i Sverige igår, blir nämligen 20 hela år på lördag, wooooww. Här är det tyvärr en totalt värdelös ålder eftersom man måste vara 21 för att göra något coolt, lol. Har inga planer för helgen än så känns tråkigt, men det lär nog lösa sig, är ledig iallafall!

Var och träna ikväll, två pass. Body sculpt och Zumba blev 2.5 timmar, svettigt värre men så härligt. Martina kom dit också så var kul. Ska väl försöka ta tag med den där träningen igen. Jag har ett par mål som jag verkligen önskar att jag bara kunde följa. Skriver ner målen varje söndag när man har lite såndär små ångest att man borde skärpa till sig lite. Likt förbannat så lyssnar jag inte på mig själv. Men upp på hästen igen, jag ger inte upp! Jag är glad, positiv och mår skapligt bra ändå, något att vara stolt över.

Fick lite pengar i present av la familia så beställde en ny kamera igår eftersom min är helpajjjj. Känns så bra, jätte glad att jag kunde köpa en ny.

Nej nu ska jag hoppa i säng och förhoppningsvis vakna upp med en väldans massa energi i morgon.
















No comments: