Tuesday, July 17, 2012

Vilken helg det blev ändå! Jobbade sent på fredagskvällen, till runt 12 på natten. Har dock inte jobbat helg på flera veckor så gjorde inte mig mycket. På lördagen träffade jag Martina på eftermiddagen och satt och prata lite om framtiden på vattenpips-baren. Kommer bli så annorlunda nu när Denise flyttar till LA. Hon flyger i morgon, känns helt overkligt. På kvällen åt vi middag ute på en restaurang och föra lite innan vi gasade iväg till en klubb i Clarendon. Hade riktigt skoj, lyckades så klart tappa bort alla men det löste sig tillslut. Hamnade även på en efterfest som jag inte minns ett skvatt av.

På söndagen så träffades jag och Martina för att köpa Denise hejdå present. Hittade en turistbok om Kalifornien och så köpte vi som en dagbok där vi först skrev en fin text. Klistrade även in ett par bilder och skrev en lite om varje bild. Tror hon kommer tycka om den.

Ikväll blir det inte avskedsfest som de flesta skulle kalla det utan ett celebrations-party för all the good times vi haft tillsammas. Vi vet att vi kommer ses igen så behövs inget hejdå just nu! Efter jobbet ska vi ut och äta middag och troligtvis kommer vi alla gråta en skvätt.

Matchen jag hade med familjen i Las Vegas försvann plötsligt häromdagen men jag har en ny match med en familj i San Fransisco. Det är 3 pojkar, tvillingar på 6år och en 11åring. Skypade med värdmamman igår och det kändes bra. Får se hur det går med denna familj men har en mycket bra känsla!

Har poolbreak idag, råkade glömma solskyddsfaktorn igår på barnen så allihopa är röda som kräftor. ooooppsi. Ingen har ont iallafall så tur det, inte lätt att leka mamma åt 4 ungar hela tiden heller, gör mitt bästa. Var däremot en underbar dag vid poolen igår, smällvarmt ute så riktigt härligt att plaska i poolen!


Martinas bilder från helgen













No comments: