Thursday, July 26, 2012

Kan inte fatta det, känns helt overkligt men nu är flygbiljetterna bokade! Jag flyttar till San Fransisco den 13 September. Dags att börja planera lite känner jag, har bara en och en halv månad kvar här i Virginia.

Idag fick jag min kamera på posten som jag beställde höromdagen. Inte hunnit leka med den än eftersom jag jobbat hela dagen men antar att jag ska pilla på den lite senare. Känns så skönt att ha en kamera igen, vill ju inte glömma bort allt kul som jag gör här så bäst att dokumentera!

Plaskat i poolen idag men barnen, Martina kom förbi en sväng eftersom hon fick ledigt tidigt idag. Innan så bakade jag lite kakor här hemma, barnen tyckte det var så kul och gött smaka det också.

Igår fick jag lite spontant ledigt vid kl 1 på dagen. Var skapligt paff eftersom jag trodde jag skule jobba till 18. Ett gäng kreativa tankar för igenom huvudet när jag blev ledigt men sängen vann tyvärr, sover som en kratta nuför tiden. Tog en rejäl tupplur till k 17 på kvällen, väl behövligt måste jag säga. Lyckades iallafall pallra mig upp efter att klockan ringt på snooze i 3 timmar och gjorde ett gäng hemmagjorda hamburgare, smaskens. Senare igår kväll var jag och Martina ut med hennes granne och en av hans kompisar, hade faktiskt rätt trevligt.

Nu har jag precis kommit hem, ska göra mig i ordning sen blir det Fairfax på College Party som varje torsdag, wohoo!

hörs då

No comments: