Thursday, August 2, 2012

Är extremt lycklig förtillfället måste jag säga. Allt rullar på sjukt bra, har så mycket fina människor i mitt liv just nu, önskar att det aldrig tog slut, att det aldrig ändras. Men jag vet att snart så börjar ett nytt äventyr, har redan börjat få en svärm fjärilar i magen.

-

Veckan hitills har vart riktigt fin har rätt bra väder förutom igår på eftermiddagen när det blåste upp till storm. Vart ute och joggat två gånger, förskökt att börja äta lite bättre också (igen) lätt att halka av banan men det är bara upp på hästen igen. Vart några vändor till poolen med barnen och igår så gick vi på en liten dockteater. Tror jag tyckte det var roligare än barnen, fast det hade också kul. Var på samma ställte förra vecken men då såg vi en klassisk konsert.

I helgen så fyllde jag 20 år så firade på rätt duktigt med Martina. I Fredags satt jag och Martina hemma hos mig och åt lite hemmagjord pizza och gjorde oss i ordning för kvällen. Efteråt så åkte vi hem till Kevin som hade lite folk över.
På lördagen så åkte vi hem till mig och käkade brakfrukost och sedan gick vi till poolen en vända och stekte i några timmar. På eftermiddagen rökte vi lite vattenpipa och planerade ihop kvällen. Vi hämtade upp Jana på kvällskvisten och tog en vända till Cheesecake Factory och åt lite födelsedagsmiddag. De var så söta och hade sagt till servitrierna i smyg att jag fyllde år så de kom och sjöng för mig och så fick jag en Cheesecake där det stod Happy Birthday!

Efter middagen gasade vi iväg till D.C och träffade några kompisar. Förade lite där innan vi åkte till en klubb som heter Midtown. Hade en riktigt kul inne på klubben men sen spåra det lite.. Vi lyckades pallra oss iväg på poolparty på söndags förmiddagen. Avslutade med att äta lite på Panera Bread innan jag släppte av flickorna hemma igen. Allt som allt en riktigt lyckad helg!

Ikväll är det College Party i Fairfax som vanligt, åker nog dit med Martini Granini när hon slutat jobba. Min värdpappa sa precis att jag blir ledig efter lunch så försöker just nu att smida lite planer för resten av dagen. Lutar dock mot en log tupplur, inte sovit så bra på sistone, som vanligt.

Hörs då

pics from martini




Romantisk Middag for Dos

Getting reaaady


at Kevins



D.C
Hanna, Jana, Martina



At the Club

Det är ju tur att man är så snygg och sexig all the time


Söndagsmorgon
pigg o glad

fint stopp på vägen hem



Bilder från min stencoola nya kamera som jag fick från la familia i födelsedagspresent
(cool lång rubrik, JAAA)


Förra torsdagen efter College Party i Fairfax

Delicious Pizza

Getting ready

At Kevins

Me and Kevin

Hanna, Kevin, Martina


Lördag, Pooooltme

Getting ready


Smider planer



Cheesecake factory





Suuuurprise, Happy B-day

acting all normal


 

Hanni, Jani

why so serious???

Martina, Mario, Jana, Hanna


Birthday Kisses

Det internationella gänget jag träffa på inne på klubben i lördags

Poolparty. sunday förmiddag

Sliten.com
man over board




Avslutade söndagen med häng vid poolen med Martini



No comments: