Monday, August 6, 2012

Haft en av de bästa helgerna i hela mitt liv. Vi firade Aishling som fyllde 24 år häromdagen, inte sett henne på nästan tre veckor så var kul. Var till en kompis som bor i Clarendon i en jättefin lägenhet. Hämtade även upp Malcolm på kvällen så han var med oss. Var en riktigt trevlig och speciell kväll. Lördagen var också fin, följde med på körövning i kyrkan, åt Mexikansk mat och på kvällen blev det rätt chill.

På söndagen så gick jag på en gudstjänst och det är något jag inte gjort på länge så var riktigt kul. Väldigt annorlunda mot hur det går till i kyrkan i Sverige. Kören var superbra, mycket energi under hela gudstjänsten!

Träffade Aishling och Martina igår på kvällen och satt och pratade lite om hur helgen vart osv var mysigt. Hem rätt så tidigt och la mig. Var nykter hela helgen så kändes bra, ska sluta röka nu också och börja ta hand om mig själv mera!

Idag tog jag med barnen till Lake Anne på picknick. Super mysigt! Har så fina barn att ta hand om, kan inte fatta att jag måste lämna detta liv snart. Kommer sakna min värdfamilj och alla underbara människor som jag träffat här. Tror däremot att jag kommer träffa en hel del igen även fast jag flyttar.



Bilder från veckan och helgen


















At Lake Anne
















No comments: