Thursday, August 9, 2012




Åkte hem till Jana igår efter jobbet med Martina för att säga hejdå. Hon åker nämligen tillbaka till Tyskland under tiden som jag och Martini är på semester. Var tufft, grät efteråt men vet att vi kommer ses igen. En riktigt fin vän, glad att vi träffades och är evigt tacksam över alla fina studer vi haft!

Mådde lite halft kasst igår på dagen, kan ju inte må prima skinka jämt heller. Efter ett ganska så djupt men väldigt givande samtal så mådde jag betyligt bättre och idag vaknade jag upp med extra mycket energi och glädje. Övertygad om att de bestluten jag tar just nu i mitt liv är rätt och att min framtid är ljus.

Har tvättat idag och börjat packa för jag och Martina drar iväg till Boston på lördag morgon och därifrån flyger vi till Chicago på onsdag! Snacka om pirrigt i magen, ser verkligen fram emot en veckas semester.

over and out










jag och värdbarnet mitt satt och målade,
motsatser



No comments: