Friday, August 24, 2012

Vilken nice fredag!

Igår blev det ut i Fairfax med Martina hade störtskoj. Kom inte hem förens skapligt sent inatt med gjorde inget eftersom jag inte började jobba förens 16.00 idag. På morgonen kom min värdmamma och väckte mig för de kom någon gubbe som skulle kolla något i mitt rum så min planerade sovmorgon blev inte så lång. Gick då upp istället och tog en dusch och sedan började jag med projekt släng iväg allt onödig skräp som jag lyckats samla på mig under ett år. Blev två stora svarta sopsäckar full och det var bara början. Åkte även i väg och snaggade till sidecutten hos frissan. Känner så mysigt nu i skallen, kan inte sluta klappa mig själv på huvudet.

Jobbar fortfarande mina vädföräldrar är ute och firar bröllops dag. Åkte och hämta Martina förut på kvällen med hela bilen full ibarn så hon har vart här med oss ikväll. Gjorde mumis middag till barnen kycklig och potatismos var uppskattat! Martina och jag har hängt i tvrummet, druckit tea, bytt bilder och haft det allmänt mysigt. Ledig resten av helgen så får se vad vi hittar på, än så länge är helgen helt oplanerad.

Skypa med båda mamma och mormor idag kändes bra. Blir inte att jag sitter så mycket vid datorn längre eftersom jag antigen jobbar eller är ute och flänger.

Nu kommer de nog hem snart hoppas alla får en trevlig helg!

No comments: