Saturday, August 11, 2012

Vilken underbar fredag det blev till slut. Lyckades dock vara så där smidig på förmiddagen när jag jobbade. Tog med mig barnen till ett köpcentrum för att ha lite skoj eftersom det inte var något vidare värst poolväder. Vi hade faktiskt en mysig dag men när jag parkerade så lyckades jag tyvärr krascha in i bilen brevid. Polisen kom och grejer så fick ge mina uppgifter så antar att det blir en försäkringsgrej nu. Eftersom jag jobbade och var med barnen så blir jag inte skyldig något men kände mig lite små vissen efteråt iallafall. Värdföräldrarna tog det rätt bra så tur var väl det.

Nu på kvällen blev det ännu en gång grillning, var superkul. Kom nyss hem kl är snart halv 6 på morgonen. Ska sova en timme sen drar jag och Martina iväg till Boston, 10 timmar på buss hej och hå hur ska detta gå. På onsdag flyger vi till Chicago och på lördag hem till Virginia igen.

Hoppas alla får en trevlig vecka
puss och kram


torsdags




fredag















No comments: