Friday, August 31, 2012

Hoppsan sa så var det fredag igen, veckan gick otroligt fort. Haft en riktig toppen-vecka måste jag påstå. Hade sovmorgon igår till 11 satt ju inte het fel. Jobbade fram till 20.00 igår kväl och efter det åkte jag till Ashling på grillkväll. Var jätte trevligt och Ash had gjort så god mat kyckling, pasta sallad, hummus, hamburgare osv, inte ätit så mycket på flera veckor. Fick lite besök från Woodbridge på kvällskvisten också.

Vi satt och skratta åt gamla bilder och videor som vi lyckats samla på oss under detta år. Denise är sjukt saknad hoppas jag kan se henne i Kalifornien om allt löser sig med hennes värdfamilj som det inte funkar så bra med för tillfället. Ash var så gullig också hon hade köpt både en varsin resväska till både mig och Martina i "hejdå" present. Snacka om lägligt då mina resväskor är mer eller mindre paj. Fina vänner man har alltså, kommer kännas så konstigt att säga bye bye till Ash om bara 2 veckor.

Denna jobbdag har gått väldigt fort började halv 8 i morse med att köra tre av mina små änglar till skolan, och hux flux var klocku 17.00! Kan ju inte klaga precis, ska se om jag inte ska ta och hitta på något att äta till middag innan jag far iväg.

På måndag är det Labor Day så jag är ledig från och med ikväll tills tisdag morgon, känns fett gött med långledigt! Inga speciella planer än, ska hänga med Ash, Martina och grabbarna grus i Woodbridge gissar jag på och på söndag blir det kyrkan. Sista helgen med Martina innan han flyttar till Kalifornien så lär ju ta och ha extra skoj.

Nej nu kommer snart mina värdpäron hem sen ska jag hämta upp Martina!
Hoppas alla får en trevlig helg!

 
 

No comments: