Saturday, September 1, 2012

Nej nu så kände jag väl lite sisåomsååå att varför i hela friden är jag vaken? Martina smsa nyss och väckte mig men planerna är inte förens senare. Tror minsan jag tar en liten lur igen, fortfarande trött..

Gårdagen var med ett par fina ord magisk, fantastisk och alldeles underbar utan att överdriva. Tog med min b-ruden Martina och gasade iväg till Woodbridge på kvällskvisten. Träffade hela gänget och åkte på Fullmoon-party vid ett hamnställe. Smockat med folk och live-musik, var riktigt trevligt. Kom inte hem förens runt 5 i morse!

Ikväll ska jag äntligen få se Eclectik Evolution uppträda live, är så taggggad! Det är killarnas band, fick en skiva för inte så länge sen, sjukt bra. De ville göra en show så vi hann se uppträdandet innan vi båda flyttar. Tror detta kommer bli en awesome kväll!

hörsss då

No comments: