Wednesday, September 5, 2012

Mycket gladare och positivare idag, igår var en jobbig dag med ibland måste gråten bara ut. Mådde däremot bättre på kvällen när jag åkte och träffa en vän och hade lite filmkväll och chipsmys.

Vaknade upp och var extra peppad idag, kände mig nyfiken på livet. Var och letade efter min kamera på ett ställe som jag var på ihelgen men utan några vidare värst framsteg, kan inte mer än att försöka antar jag. Käkade lunch med en kompis och hade ett långt intressant samtal.

Jobbade bara mellan 15-18 idag, snacka om skön dag, var samma timmar igår. I morgon behöver de inte mig på morgonen heller men blir att ta barnen på forbollsträning på kvällen. Sista helgen närmar sig mer storm steg, ska troligtvis jobba på lördag och kyrkan på söndag utöver det har jag inga speciella planer.

Mejlade med min nya värdmamma idag, hon är för fin. Frågade om hon kunde fixa något eller hjälpa mig med något innan jag kommer dit nästa vecka. Är väldigt peppead på att flytta till San Fransisco. Åter igen kan jag berätta om min nya värdfamilj, det är tre pojkar som jag ska ta hand om, en 11åring och tvillingar som är 6år. Schemat kommer att vara liknande mot det som jag haft detta år, barnen går i skolan på dagen så hjälper till på morgonen och efterskolan. Jag kommer även få vara med om en flytt 1-2 månader efter att jag anlänt, det nya huset kommer ha en pool så det låter ju super. Tror det kommer bli toppen med allt tillslut, taggad på ett nytt kapitel i mitt liv.

No comments: