Monday, September 10, 2012

Håller på att packa ihop allt i mitt rum, mitt liv.. Har ju faktiskt bott här i 1 år nu som man har ju samlat på sig en väldans massa skräp. Vet inte hur många kassar med skrot jag slängt iväg, även blivit av med två svarta sopsäckar kläder. Likt föbannad får det som är kvar knappt plats i de två jätteväskorna jag har.. Hör hur de spricker i sömmarna, stackars resväskor.

Måste påstå att det är väldigt mycket känslor som vimlar omkring här i rummet just nu. Ett tag var jag påväg in på badrummet för att spy, lyckades sätta mig ner och tänka igenom saker och ting i stället. Det är inte lätt när det är svårt har jag hört.

I morgon ska jag träffa ett av mina värdbarn som vart på sjukhuset sen förra veckan på operation och säga hejdå på riktigt. Han hinner inte komma hem innan jag flyttar. Det känns riktigt tufft, detta har ju vart som min familj, vem vet om jag ser barnen igen. Mina små gullefjun som vart så underbara hela året.. Inte nog med det, lär ju säga goodbye till värdföräldrarna och alla vänner.

När jag gör saker nu snurrar det bara omrking i min hjärna att det är sista gången, att det snart är över. Är däremot fruktansvärt tacksam, jag har mycket fina minnen men just nu vill jag nästan bara gråta. Känns skönt att jag inte är påväg till Sverige utan att äventyret fortsätter, snart sitter jag på flyget till San Fransisco.

Helgen var kung, blev lite hemmafest med några kompisar på fredagen. Spelade Super Mario Bros på gamalt nitendo, hur kul som helst. Lördagen var väldigt lugnt sov halva dagen, vi såg några filmer och var inte uppe speciellt länge på kvällen. Upp tidigt igår för att gå till kyrkan, var riktigt intresseant och prästen bad för att min flytt skulle gå bra. Ska försöka hitta en kyrka som är lika bra så fort jag kan i SF.
-


Igår lyckades jag som vanligt, fick en fortkörnings böter. Passar ju så alldeles utmärkt när man är pankare än pank. Det får jag ta tag i när jag flyttat just nu finns det tyvärr inte ett öre till övers. Kan svära på att jag hade hjärtklappning när farbror blå blinka in mig på vägkanten, har lärt mig en läxa iallafall. Tror det var något jag behöver ta med mig när jag flyttar.


Nej nu ska jag rymma ifrån mitt rum och all packning som bara ger mig ångest och träffa Aishling lite. Saknar familjen där hemma, sorry att jag aldrig är hemma så vi kan skypa..





No comments: