Thursday, September 13, 2012

Då går flyget om bara några timmar. Första stopp Chicago för att byta plan sen vidare emot San Fransisco där jag ska bo det kommande året.Kommer att bli ytterligare 3 timmats tidsskillnad där. Så 9 timmars skillnad ifrån svensk-tid. Sa hejdå till mina värdbarn igår, var inte det lättaste. Bölade hur mycket som helst efteråt, så himla fina ungar. Tog med barnen och käkade glass efter skolan som lite avskedsfika. Fick även ett jättefint silverarmband från Tiffanys av familjen som tack.

Igår kväll var jag ut och käkade med Aishling, Malcolm och Terell i Fairfax. Var trevligt men jobbigt att säga hejdå. Vet att vi kommer ses igen men det är fortfarande jobbigt. Grina oavbrutet under ett par timmar igår natt, inte negativt utan för att det är kärlek.

Aishling kommer och hämtar men om någon timme och ska köra mig till flygplatsen. Har precis lyckats packa klart alltihopa, har två feting resväöskor, en smällfull handväska och en liten rullväska att dra in på planet. Tänkte även dra på mig en tjocktröja och en jacka över det jag har på mig nu för de fick inte plats i väskan.

Nästa gång jag skriver sitter jag troligtvis i mitt nya rum hos min nya värdfamilj i San Fransisco, how coooooool is that?

byyeeeee Virginia,
thanks for being so AWESOME
I'll miss u

No comments: