Tuesday, September 4, 2012

Martina flyttade till Kalifornien idag, följde och vinkade av henne på flygplatsen på förmiddagen. Finns inga ord som kan beskriva hur det känns. Är ledsen gråtit hur mycket som helst. Är ändå glad för hennes skull och vet att allt kommer bli bra. Flyttar själv om ett par dagar så vi kommer att bo inte alls för långt ifrån varandra. Dock vet jag tyvärr att detta som vi hade här är över, att ses varje dag och göra allt tillsammans. Det är det ända som gör att det känns jobbigt.

Till på köpet så är det någon som snott min nya kamera som jag köpte för mina födelsedags pengar också. Kul jul. Tur att man är rik som man kan köpa en ny, NOT.

Förövrig så var det en bra helg. Var på konsert i lördags, var smällbra. På söndagen blev det kyrkan och efter käkade vi lunch tillsammans. På kvällen skulle vi ha grillkväll men grillen strejka så det blev till att laga mat inomhus istället, men lika bra gick väl det.

Igår var Martinas sista dag så på förmiddagen följde jag henne och gjorde några sista ärenden, sa hejdå till lite folk, rökte lite vattenpipa och på kvällen blev det ut och käka och umgås med lite folk.

Har bara jobbat ett par timmar idag, skönt för mig. Vill inte vara omkring barnen när jag är så ledsen. Försöker skräpa till mig men mina ögon är hel röda. Ibland så känns det bra att släppa ut lite känslor också annars exploderar jag kan jag fet lova.


No comments: