Wednesday, September 12, 2012

Packa= pain.in.the.asssss.se

Alltså skojar jag med mig eller, lyckades precis trycka ner nästan alltihopa i två feting väskor. Har jag inte lyckats packa övervikt i båda? Hej och hå alltså. Slängde precis ur lite mer skrot, har inte ens packat allt än. Smink och hudvårds prylar kan jag inte slänga i förens i morgon. Inte lätt, saknar min kloka mamma just nu, hon hjälpte mig att packa när jag först åkte hit.

Igår var en alldeles underbar dag måste jag påstå, även fast det var lite kämpigt på förmiddage. Åkte till Washington D.C till barnsjukhuset där och hälsade på ett av mina värdbarn. Sa hejdå både till honom och till mamman. Det var riktigt svårt, värdungen sa att han älska mig och att han kommer sakna mig och sen fylldes hans ögon med tårar. Kunde inte hålla mig längre utan börja storböla. Kommer sakna barnen så enormt mycket.

På kvälle åkte jag till Woodbridge och hälsa på grabbarna. De har snackat länge om at de tycker att jag borde ha min egen tv-show så igår gjorde vi ett test. Jag gjorde köttbullar, gräddsås, potatismos och en mumsig sallad och de filmade. Var superkul, fjanta mig hur mycket som helst men det blev riktigt gott. All mat gick åt så tror det var fler som tyckte om maten.

Nu är det dags att duscha sen göra sig redo för sista jobbdagen med mina gullpluttar. I morgon går flyget till San Fransisco klockan 14.00! Önskar mig själv lycka till och hoppas allt ska gå fint som snus. Förövrigt så tänkte jag försöka göra något kul ikväll eftersom det är sista natten i Virginia. Ska kanske ut med lite folk och käka och sen blir reston spontant.

Sorry mami att vi inte skypat än. Puss

1 år i USA today btw :D


Där sitter jag i blå jacka, ungefär 1år sen den bildens togs

Numera så är jag en rockstar för den som undrar


Fantastic 4
Martina, Hanna, Denise, Aishling




No comments: