Tuesday, August 7, 2012

Lycklig!

Hade världen mysigaste grillkväll i en park i Woodbrige ikväll. Martina och jag och ner efter jobbet, mötte Malcolm, Sophie och hennes pojkvän Steve där också. Jag fixade i ordning kycklig och grönsaks grillspett idag, snacka om smällgött. Gjorde även egen Guacamole och tog med lite tortilla chips samt en liten jordgubbstårta som jag slängde ihop. Efter grillningen så åkte vi till ett annat ställe som ligger när vattnet och bara satt och prata innan vi avslutade med att röka lite vattenpipa.

Vart en riktigt bra jobbdag också, var med barnen till poolen. Var och handlade lite lunch på mataffären innan vi åkte dit, alla barn fick gå till salladsbaren och plocka ihop sin egen lunch. Så söta ungar, de slängde i en massa melon, jell-o och toppade med lite gröna ärtor, skön mix. Har de goaste kidsen i hela världen! Stolt au pair.com

Känner mig så obeskrivligt poitiv för tillfället, känt mig så glad på senaste tiden. Antar att det har mycket att göra med alla fina människor som jag umgås med. Keep up the good work.

Nu ska jag dejta kudden, upp och jobba i morgon!

Peace out


















No comments: