Thursday, February 18, 2016

21 snabba med Hanni, ENJOY!

1. Hur gammal är du?

Fyller 24 år i Juli


2. Vad är din favoritmat? 

Älskar min egen kycklinggryta smaksatt med ingefära, chili och vitlök


3. Vem ringde du senast? 

Jonte en kompis ringde jag till och snacka lite skit 


4- Bästa låten just nu?

Work- Rihanna 

utan tvekan, spelas minst 17 ggr per dag

5- Är du kär? 

Nej


6. Vad vet ingen om dig? 

Att jag ofta står på ett ben och duschar, fråga mig inte varför



7. Vad gällande ditt utseende är du mest och minst nöjd med? 

Älskar mina gröna ögon och lite smått trött på ölmage och chipstuttar


8. Vad lyssnar du på just nu? 

Full fokus- Syster sol



9. Solsemester eller skidsemester? 

Solsemester skulle jag gärna välja alla dagar i veckan


10. Vilken var den senaste filmen du såg? 

The Cobbler har väl en kvart kvar kanske

11. Vad är ditt smeknamn? 

Hanna Montana, Hanni Montani, Hanni


12. Vad har du i fickorna? 

Cigg, snus, tändare


13, Vilken är din favoritaffär? 

Michael Kors, I just love their handbags 


14. Största drömmen? 

Resa jorden runt!!!!


15. Vilket var ditt senaste fynd? 

Köpte en tunika idag på en seconhandbutik för 40 spänn


16. Cola eller pepsi? 

Var det en seriös fråga eller? COLA


17. Har du någon fobi? 

Reflexvästar


18. Bästa träningstipset?

Ölhävningar, nej men allvarligt jag tränar inte för tillfället 


19. Bästa godiset? 

Choklad gör en fet och lycklig


20. Var detta kul att svara på? 

My pleasure


21. Varför har du en 21:a? 

För att du ska ha något att fråga om








No comments: