Saturday, February 20, 2016

Jobbigt när man måste fatta beslut som egentligen går emot vad man vill men det är så viktigt att man inte kan undgå att göra något åt situationen.. Har fått lov att ta avstånd från en massa "vänner" och vänner genom åren pga av att jag tagit ett steg ifrån mitt missbruk. Funkar liksom inte att ha ena foten i skiten och andra i ett liv på väg framåt, ett liv med en framtid som väntar. Idag har jag tagit det jobbigaste beslutet någonsin att bryta med en av mina närmaste killkompisar, vi ska inte umgås mer och det var nog den som det har vart tuffast att bryta med.. Kommer självklart att finnas kvar på andra sidan och finnas där om han byter väg.


Det händer faktiskt bra saker i mitt liv just nu. Funderar på att flytta ifrån Kristinehamn eftersom jag vantrivs något så fruktansvärt. Vet vart jag vill bo och har fått erbjudande om en lägenhetsvisning som jag försöker få bokad. Hoppas verkligen på det bästa. Det ända som är oklart i dagsläget är om jag först och främst ska på behandlingshem, vart jag i så fall ska och hur länge så är lite knepigt. Har kollat upp en bageriutbildning i staden jag vill bo i och ringt och kollat upp en del om den. Ser verkligen ljust på framtiden. Nu är det bara att be den här jävla skit depressionen att dra så långt och helvete den bara kan och så får den stanna där!


Ska troligtvis på familjemiddag i morgon hemma hos mamma med alla syskon. Det ser jag verkligen fram emot. Pratat med mitt boende och det var okej för dom att jag åkte dit i morgon. Resten av huset åker på bio och ska ut och käka middag i Karlstad morgon så missar det men lätt värt för lite mys med la familia. 


Saknar Virginia något så enormt

2012

Terell, Santa y Martina

Houseparty

Hanni

Martini

Virignia beach

Denise y Hanni

Ash, Martini, Denise



'
Hanni y Malcolm

Hanni

Malcolm, Steve y Sophie

Tererlli

Hanni y Malcolm

BBQ


No comments: