Saturday, February 27, 2016

Sitter just nu och kollar på sockerfilmen. Mycket intressant, inte sett klart hela men skulle vilja rekommendera den till hela världen. Den har fått mig till att inse att dricka flera burkar cola varje dag kanske inte är så oskyldigt som jag försökt intala mig själv. Därför drack jag då igår min sista burk och fixade fram en vattenflaska med smart kork. Den följer med mig vart jag än går sedan igår, känns toppen. Har dock fruktansvärt mycket huvudvärk och det är väl inte så konstigt egentligen, kroppen är ju van med sitt koffein och socker. Slutade även med kaffe för nästan ett år sen så nu ska jag bli helt koffeinfri. Nästa  steg är att ta upp det där med rökningen igen, men vill vara nykter och drogfri lite längre först. First thing first.


http://www.svtplay.se/video/6614800/sockerfilmen/sockerfilmen-avsnitt-1


Har kraschat i måendet nu efter en period som uppskruvad i 2 veckor. Började igår morse med att jag vaknade och mådde piss. Idag när jag vaknade efter att ha sovit mer än 15 h så hade jag ångest direkt på morgonkvisten, morgonstund har guld i mun... Har dåligt skydd av mina mediciner just nu så är väl inte så bra. Slutade med en medicin i samband med att jag tände av för en månad sen. En i personalen ska ringa och rådfråga lite på akutpsyk.


I morgon fyller min fina vän Jonte 25 år! Stort grattis till dig vännen min. Hoppas du får en underbar dag med massa bra. Vi kanske ska ses på eftermiddagen och på kvällen.

Fick den där omtalade målarboken idag av en i personalen. Det finns massa mönster och bilder i den som man ska fylla i med färg. Kan bli spännande. Ska sätta som mål att pyssla med det 15 min per dag och då stänga av telefonen. Hört mycket gott om detta och hoppas det ska funka och ge mig något positivt också.

I morgon smäller det, ska göra något busigt! Ser riktigt fram emot det och är sjukt taggad. Berättar i nästa inlägg vad jag gjort för bus.


Dagens låt: Home- Jasmine Thompson

Xoxo
Gossip Hanni



No comments: