Tuesday, February 23, 2016

Händer grejer här där jag bor på stödboendet. För någon vecka sen var det en som blev mördad vid sidan av den här lägenheten. Jag hade tydligen vart ute med en kompis precis en halvtimme innan så förra veckan blev jag förhörd av länskrim.. Sjukt hur man kan ha ihjäl i en annan människa, förstår verkligen inte. Var nyss iväg på coop för att boosta på mitt coca-colaberoende då sa hon i kassan till en annan kund att dom sålt en trisslott idag med tre stycken tv-apparater. Varför var det inte jag som vann? Kanske för att jag inte köper trisslotter men i alla fall.. Fan va sjukt att skriva om att jag vill vinna på en triss och någon annan mister sitt liv... På något sätt måste ju livet gå vidare antar jag. 

Egentligen skulle min tid här vara slut på fredag men soc ringde igår och ingen verkar vilja betala för mitt behandlingshem, så tills hon klurat ut något blir jag kvar här. Det känns faktiskt rätt skönt trivs väldigt bra här.

Det var sista dagen på att tacka ja till lägenheten jag kollat på i ett annat län igår. Så ringde och tacka ja på den fast jag inte sett den. Ska däremot försöka boka in en visning snarast för att se hur den ser ut, vet ju inte om fler kommer tacka ja till den heller så inte säkert att jag får den.

Nu blir det den nya serien LOVE på Netflix och chips för hela slanten som gäller. Sen en tidig dejt med kudden. Fast lär väl inte kunna sova för fetslockna tre timmar på eftermiddagen efter vi på boendet va på restaurang. Vilket förövrigt var smällgott! Käkade en pasta med kantareller och oxfilé.
 

Dagens låt Ashley All Day- Yaddamean (Youtube)





finaste Fiona <3




No comments: