Thursday, February 11, 2016

Snart vart en vecka här på stödboendet. Känns som att jag har börjat landa. Försöker just nu mest av allt att lära mig att ha tråkigt med det går sådär.. Såg en film igår pausa ungefär 20 ggr innan jag lyckades se klart den. Pallar inte sitta och stirra in i en skräm i 1,5 h på raken, blir för rastlös. 


Ikväll får jag besök av en kompis från Kristinehamn som bara ska komma förbi och säga hej. Det blir trevligt, inte lyckats ta mig ut genom dörren idag även fast jag tänkt gå en promenad. Får bli nya tag i morgon. 


Funderar på om jag ska försöka ta hit mina målargrejer så jag kan skapa något vackert och vara lite kreativ. Känner mig dock så uttömd på inspiration. Vet varken vad jag vill måla eller skriva. Ändå skönt att bara få ur sig lite, mycket inne i den här lilla skallen. Funderat mycket på boken jag skrivit, om jag ska skriva mer eller om jag ska anse den vara klar nu och försöka få den publicerad. Är inte riktigt nöjd, borde ta och sträckläsa den och känna efter. Om någon är sugen på att läsa boken och ge mig lite kritik vore det toppen. Kontakta mig här, på facebook eller mailen: hanna.aandersson@live.se


Ingen aning vad som händer i helgen. Blir troligtvis mer film och serier antar jag. Så tacksam att jag har min dator här. FYI ska skicka in min telefon på lagning imorgon så kommer vara utan ett tag så kontakta mig på facebook istället. 


dagens låt : STHLM- Aleks



XoXo Gossip Hanni 






No comments: