Wednesday, June 27, 2012

Jaa men nu då? Har sitter jag med sällskap av ensameheten. Första gången på ungefär en evigthet som jag lyckats komma hem före kl 22. Åkte hem eftersom att jag mer eller mindre mår skit om jag ska vara ärlig. Känns som att jag svalt ett gäng rakblad, mindre skönt om jag säger så. Stoppade till och med fingrarna i halsen igår i desperation om att något skulle komma ut och det skulle kännas bättre men, icke. Vet inte vad det är för fel på mig, blir sämre och sämre varje dag. Trodde först kag hostade för att jag glömde min astma medicin en vecka i Miami men nu böjar jag undra om jag inte åkt på någon inflamation av något slag. Hostar så man kan undra om halsen ska trilla av och idag har jag kännt mig allmänt svag, jobbigt när jag måste lyfta en 8 åring ut och in i bilen ett antal gånger varje dag. För verkligen hoppas att det blir bättre snart.

Förövrigt har det var en bra jobbdag, tog med mig hela gänget till allergicentret och det gick alldeles utmärkt. Efter det åkte vi hem och åt lunch, gjorde pasta och tomatsås sen läxläsning och på eftermiddagen tog vi ett dopp i poolen. Jag frös fast det säkert var 30 plus ute idag.

Träffade Denise och Martina när jag jobbat klart. Vi satt någon timme vid Lake Anne och hade det mysigt, köpte lite jucie och bara satt och prata. Konstigt att vara hemma så tidigt men ska ta och tvätta bort sminket nu och sedan blir det sängen hade jag tänkt men förhoppningar om att vakna upp pigg, frisk och fräsch!

Har förresten börjar fundra ganska så allvarligt på att flytta till London och plugga där eller göra ett au pair år där. Hittat en massa bra information och verkar inte helt omöjligt. Såg en väldigt intressant musik utbilning också men på den fronten är jag väldigt splittrad. Jag älskar musik men vet inte om det kanske bara ska vara en hobby eller om man ska give a shot.


Bilder från när jag var hos Sarah i New Caanan, Connecticut och New York City förra veckan och min och Sarahs tripp till Washington D.C



New Caanan, Connecticut















Virginia


Washington D.C












New York City











No comments: