Saturday, June 30, 2012

Kan inte fatta hur smällvarmt det är här, igår var det seriöst 40 grader ute, man känner ju hur svetten rinner. Knappt så man pallar trycket, tur att mina värdbarn älskar att plaska i poolen för det kommer att vara våran sysselsättning från kl 8-18 resten av sommaren känner jag på mig.

Hade sjukt kul i torsdags med Denise och Martina, åkte till puben i Fairfax var dj och dans. Började inte jobbar förens klockan 13.00 på fredagen så gjorde inget att jag var ute sent. Var lite småtrött men gick bra att jobba, låg i poolen tills jag sluta jobba.

Igår kväll så drog vi iväg till Ballroom i Clarendon. Tyvärr så drog världens storm in över hela Virginia så alla klubbar blev utan ström och fick inte servera alkohol. Hur random som helst att stå mitt på dansgolvet och sen bara på ett ögonblick helt kolsvart och utan musik. Vi hittade en klubb som var öppen, troligtvis den ända eftersom alla verkade gå dit. Blev en riktigt lyckad kväll, dansade hela natten.

Nu är det bara att ta och packa väskan för ska snart dra iväg till Philadelphia med tjejerna. Ska bara ta en dusch och packa det sista, fett taggad!  Ska häma upp Denise, Martina, Jana nu och vi kommer att möta upp Ashling där så hela gänget blir samlat igen.

Hoppas alla har en trevlig helg
Hörs då!

No comments: