Wednesday, June 20, 2012

Känner mig mer eller mindre död. 35 plus ute, nästan så man smälter. I morse så tog jag och Sarah det väldigt lugnt innan vi åkte och hämtade hennes flicka på skolan. Tog en tur till mataffären och sen så hem igen. Vi tyckte det kunde vara en bra ide att åka till poolen en sväng men jag kund tyvärr inte komma in eftersom att man som gäst måste betala cash och jag hade bara kortet.. Så satt utan för i hundra grader och vänta på att de skulle bada klart.

Skypade med familjen ifrån LA i morse också. Men nu har jag bestämt mig för att det inte känns hundra procent rätt. Hoppas jag kan hitta en familj så jag inte behöver åka tillbaka till Sverige i September.. Även fast jag saknar alla så känner jag mig inte riktigt redo att åka hem igen.

Igår var jag och Sarah till ett köpcentrum i Stamford. Faktiskt riktigt bra rea och vi hade kul. Åt en kycklingsallad till middag också.

Kan hända att jag tar en tur in till NYC imorgon eftersom jag är så nära. Sarah måste tyvärr jobba men känns som att jag borde ta chansen när ändå kan. Vet inte när jag har råd att åka in till NYC igen. Kanske träffar en kompis där också så tror det kan bli bra.Har ju ändå semester nu så borde utnyttja det till fullo känner jag.

over and out

No comments: