Saturday, June 16, 2012

Miami var helt sjuuukt, awesome, crazy-bananas, helt enkelt amazing!
Hade topp väder förutom att de spö-regna två kvällar. Vi kom till världens bästa party-hostel med en massa kul folk från världen över. Träffade även en del svenskar så det var kul. Stranden var underbar, vattnet var varmt och solen stekte sönder. Har sett Sverige förlora i fotboll också, attans rabarberpaj.. Blev inte många timmar sömn känner det nu, runt 2-3 timmar varje natt eller ingenting alls. Blev massvis party däremot, dansat röven av mig varje kväll. Lätt den bästa semestern i hela mitt liv!!!!

Känner hur klockan tickar iväg nu får skriva mer om Miami senare, den är snart 02.00 på natten och ja ska upp kl 6.00 i morgon bitti. Ska ta mitt pick och pack och gasa iväg till New York City i morgon för att möta upp Sarah, som jag saknat min bästis från Sweeedeeeen. Sen bär det vidare mot Connecticut där hon numera bor. Stannar där tills på fredag och sen ska jag visa runt Sarah här i krokarna. Har mer eller mindre bara vart hem idag och tvättat upp alla kläder och packat om. Nu börjar semester vecka numero dos.

Haft Jana, Denise och Martina här lite på kvällen. Tog en liten sängfösare så känner att en dejt med kudden verkligen inte sitter fel.

Tack Mamma för att du finns!
Du räddade min semester, evigt tacksam ska du veta.

Hörs då

Miami bildbooomb










































No comments: