Tuesday, May 8, 2012

Mycket bra dag hitills, klockan är däremot bara 19.30 än så länge. Upp och jobbade en timme i morse, and for the record, försov mig inte!!! Ställde sammanlagt 6 alarm och det verkade funka så ska fortsätta med det.

Blev gymmet i morse och sen åkte jag och sola en vända. Tog det lite lungt här hemma bara innan jag börjde jobba kl 14.30 igen. Gått bra hela dagen, gjorde middag tidigt för lillkillen skulle på kyrktimme så mamman var nyss hem och hämtade honom. Tvättat sen i morse så känns som att jag fått mycket gjort idag. Slutar jobba om lite mindre än en timme så efter det ska jag åka och hämta upp brudsen och hitta på något.

Igår kväll efter jobbet blev det Zumba, riktigt härligt. Älskar att röra mig till musik så passar mig alldeles utmärk att träna på det viset. Denise och Martina var också där så vi prata lite efteråt innan jag åkte hem. La mig faktiskt tidigt igår för en gångs skull så hade mycket energ när jag vakna idag.

No comments: