Thursday, May 3, 2012

Sov som en kratta inatt. vet inte vad jag gjorde fel, låg och vred och vände fram till runt 4 på morgonen. Så blev inte många timmars sömn innan jag skulle upp och jobba lite. Känner mig krasslig i halsen också så funderar allvarligt på att bara ligga i sängen fram tills jag börjar jobba igen.. Hade velat åka till gymmet men har ingen energi för fem öre.

Igår tänkte jag bara vara hemma och ta det lugnt för en gångs skull, blir inte lugnt många kvällar i veckan. Slutade jobba vid halv 9 på kvällen, tog en sväng till Giant bara och handla lite schampoo och grejer. Ikväll blir det kanske grillning hos Ashling men inget helt bestämt än. Ledig i helgen så det känns rätt fint och jobbar bara 3 timmar i morgon.

På fredag blir det nog ut på någon klubb i D.C och på lördag tar vi en tripp till Maryland. Vi ska till ett födelsedags party för en tjej från Polen som heter Jagoda. Hon har fått lånat hennes värdfamiljs strandhus över helgen och bjudit in runt 20 pers.  Är väl 1,5-2 timmars körning och fick låna bilen så antar att jag får köra. Vi ska stanna över natten också, så ser faktiskt fram emot det. Kan nog bli kul och så ska det vara fint väder i helgen!

No comments: