Thursday, May 24, 2012

Vart en riktigt bra vecka faktiskt, lite små kasst väder bara varmt över 30 plus men regnigt på kvällarna. Häromdagen så var jag lite små nere men sen skypade jag med hela familjen och efter det kändes allt så mycket bättre. Funderar på att komma hem en vecka under midsommar men fårse, biljetterna är sviiiindyra.. Allt kan ju inte vara som på rosa moln hela tiden. Så tacksam över allt bra jag faktiskt har i mitt liv, hundra gånger fler bra dagar än dåliga och det är så jag vill ha det. Lyckats gå ner nästan 4kg också så känns mig fetttt taggad!

I tisdags så var jag och Denise ut i Reston Towncenter på en uteservering som heter Jacksons var riktigt trevligt. Satt där i den ljuva ljumna sommar kvällen och bara hade det bra. Igår så testade vi på en ny vattenpips-bar som inte alls var speciellt bra. Men vi testade iallafall, för mycket stammisar och litet. Såg ut som en svensk halvan pizzeria alltså inte speciellt mysigt. Efter det åkte vi på en hemmafest men vi stannade inte så länge. Alla var höga och vi kändes oss smått missanpassade. Ikväll blir det ut på samma ställe som förra tosdagen i fairfax. Hoppas det kommer att bli kul, de har collage night där på torsdagar så alltid mycket ungt folk.

Helgen är ännu oplanerad. Vet att jag jobbar 3 timmar i morgon och sen är jag ledig tills tisdag. Hoppas på någon tripp någonstans!

xoxo
gossip Hanna

No comments: