Tuesday, September 20, 2011

Började 8 i morse. Hjälpte till att få iväg att till skolan och städade upp i köket. Sen åkte jag och min värd mamma på en tur med bilen så jag fick testa på att köra. Det var läskigt och annorlunda, det är en van så bilen är rätt stor. Sen var jag ledig till 14.20 och då åkte jag själv och hämtade barnen på skolan. Hittade inte riktigt hem igen men barnen hjälpte mig! När vi kom hem fixade jag mellanmål och dem gjorde sina läxor. Sen spelade vi monopol i flera timmar! Slutade precis jobba och nu är klockan snart 21.00 så det är nog dags att sova. Några tjejer som också är au pairer har frågat om jag vill följa med ut och äta på fredag kväll så det ska bli kul :)

Inte hunnit ta tag i pluggbiten än.. Måste studera 6 credits vilket motsvarar 72 timmar. Hoppas att familjen eller min Lcc vill hjälpa mig att hitta något bra ställe.

Det är så mycket information att ta in och så mycket som ska göras. Tror ändå att jag gör ett rätt bra jobb, försöker verkligen vara en bra au pair.

Saknar min Johan idag
<3

No comments: