Monday, September 26, 2011

Vart en lång dag känns det som. Hade svårt att somna i natt kunde inte sluta tänka, så gick upp ganska sent i morse. Vilket gjorde att jag bara pratat med Johan på skype någon minut hade sett framemot att prata med han så mycket. Pratade iaf med Mamma ett tag!

Började kl 12.45 idag mötte upp ena killen när han kom från skolbussen och så åkte vi direkt iväg till hans physical therapy. När vi skulle gå in till mötet så berättar han för mig att han har så ont i benet. I fredags fick han nya stöd som sitter från foten upp till midjan ( eftersom han sitter i rullstol) men dem passar inte alls bra. Tyckte så synd om han :( Vart svullet och rött eftersom de tryckt in i benen när han suttit i skolan så mycket. Hjälpte han ut ur alla plast och stål grejer och då kändes det bättre för honom! Nu vet vi i alla fall att dem måste ändras på!

Efter mötet var slut skull vi skynda oss till skolan och hämta upp de andra tre barnen. Meeeeen så kör ju så klart jag fel, igen.. Var så stolt att jag hittade dit men icke ska man ha tur. Så där sitter jag och tror jag är på rätt väg hur länge som helst. Efter ett tag så inser jag att jag är helt fel ute. Så jag körde av vägen och ställde in gpsn (min bäste vän just nu) på GO HOME! Så lyckades jag tillslut komma till skolan dock försent men meddelat mamman så hon kontaktade skolan.

Gjort en spellista på spotify med en massa bra svensk musik, lasse lindh, håkan, veronica maggio, winnerbäck och en massa fler bra som är så mysig att lyssna på

Nu blir det kudden och sen börja 8 i morgon!

No comments: