Friday, September 30, 2011

Hade en bra dag igår. På förmiddagen åkte jag tillbaka till Tysons Corner som jag shoppade på förra helgen. Så klart skulle jag ju köra fel i typ en timme. Gpsn vägra samarbeta, hittade tillslut och fick lämna tillbaka min klänning som jag upptäckt ett hål i. Sen kunde jag ju lika gärna gå runt och kolla lite. Så köpte två nya koftor, två par örhängen och ett par bruna leggings och ett par mörkgråa. Sen skulle jag hitta hem och det var nästan värre. Men kom hem så pass att jag han slänga in kassarna i rummet och sen dra iväg och hämta barnen på skolan.

När vi kom hem var det dags att byta om till träningskläder inför fotbolls träningen. Min barnens mormor kom på besök igår så hon tog hand om tjejen och en av killarna. Så hade bara två med mig till fotbollen, rätt skönt haha. Svårt att hålla reda på alla det är ett jätte stort ställe med 10 fotbolls planer. Gick bättre att hitta dit den här gången men inte helt felfritt kan jag lova.

Igår kom några av mina Mary Kay grejer som jag beställt. Resten skulle jag få sen. Fyra ögonskuggor, en mascara och parfym som lukta mums. Passionsfrukts lukt på den. Sen hade jag beställt en födelsedags present till mamman som var så fin inslagen! En bodylotion som Mary Kay tjejen rekommenderat. 

När jag slutat var det bara att skynda sig att göra sig i ordning för på film kvällen. Hade med mig mina brownies som jag bakat dagen innan! Hämtade upp Jana och Martina med bilen sen åkte vi hem till Natalie. Var kul att träffa lite folk, vi såg filmen BridesMaids. 

Kom hem rätt sent runt 12 så i morse vaknade jag vid 12. Så nu ska jag snart börja jobba igen kl 14.30. Får se om jag kanske ska ut och äta med en tjej och se på bio ikväll. Inte hört från henne än men får se hur det blir.







No comments: