Thursday, September 22, 2011

Vilken hektiskt eftermiddag jag har haft..
Hämtade tre av barnen på skolan, skyndade hem för att möta upp nästa lillkille som stod och väntade med grannen utanför dörren. Hans skolbuss kommer precis när jag är och hämtar de andra tre så det krockar precis.
Då var det dags att byta om till fotbolls-kläder och det skulle ätas medicin. Sen var det dags att ha packa in alla i bilen med vattenflaskor, fotbollar, barnvagn, paraply, campingstol och mellanmål. Inte nog med att vi var i bilen alldeles för sent, jag lyckades köra av på fel avfart. Hade ingen aning om hur jag skulle ta mig till den stora vägen igen men lyckades efter att kört fel ett antal gånger. När jag väl hittat rätt väg igen så var det "bara" att hitta fotbolls-platsen och jag lovar att det inte var lätt att hitta den när jag bara hade en handskriven karta som min värd-mamma gjort till mig där enbart avfarten stod..

Bara för att jag körde helt och skogen så var det foto på alla fotbolls-lagen idag också. Kom som tur var precis i rätt tid till allt började. MEN då började det spöregna och blixtra så allas träningar slutade och det var bara att försöka hitta hem. Hittade gps i bilen och skrev in adressen hem. Hittade lyckligtvis hem tack vare gpsen!

Sköt att det kommer en ny dag i morgon, hoppas den blir mycket bättre!
Fredag och jag jobbar bara 12-17 :)

1 comment:

elinor said...

åh vilken dag du verkar ha haft, du lär dej nog snart vart allt ligger ska du se! jag skulle nog aldrig klarat av att köra där :)