Wednesday, September 21, 2011

Vart en lång dag. Började 8 i morse, vart hemma med tjejen som var förkyld idag, troligtvis jag som smittat henne. Vi har tagit det väldigt lugnt för jag har också känt mig febrig och förkyld. Sett lite tv och ätit kyckling soppa! Hämtade upp pojkarna när det slutade skolan sen var det full rulle hemma igen.

Tänkte gå ut idag och kolla in området men det regnade nu på kvällen när jag sluta plus att jag är så trött. Blir lite tv nu sen upp i morgon igen. Blir ut och äta på fredag kväll med ett gäng tjejer som bor i närheten! Ska bli kul att träffa lite nya människor. Får se om jag ska jobba i helgen vet inte än, annars ska jag leta upp ett shoppingcenter!!

Saknar alla..
Kollade nyss i boken med bilder som jag fick av er innan jag åkte,
minns alla goda stunder vi haft och hoppas vi ses snart igen så det kan bli många fler!

<3












No comments: