Tuesday, April 3, 2012

Förvånad över hur bra det har gått att jobba idag, kändes lagomt dödsdömt tidigare idag. Killen tog en rejäl sovmorgon, lucky me, han vakna inte förens efter 10.00 så jag kunde också ta det lugnt på morgonen. Jag var så fruktansvärt trött men efter att tvingat i mig några koppar kaffe så var jag på gång igen. Vi har faktiskt haft riktigt mysigt idag, åt frukost ihop, vart och spelat basket på en skolgård här i närheten och sen åt vi lite lunch innan vi hämta de andra barnen på skolan. Hemma blev det läxläsning och lite anat små fix här innan vi gick ut igen, tog en tur till en lekplats.Vart riktigt fint väder ute idag, soligt och varmt, härligt att vara ute.

Nu blev jag precis ledig och kl är snart 19.00. Är rätt trött men känner för att ut och jogga eller något, ingen lust att ligga här och ruttna. Vet att om jag somnar nu kommer jag bara vakna mitt i natten och inte kunna sova mera.

Lite ledsen är jag tyvärr idag, fick för mig att åka hem till Sverige nu över helgen och fira påsk med la familia. Hittade flygbiljetter och hela köret. Pratade med min Lcc sa hon först att det var bara att åka men när jag ringde Cultural Care så måste jag tydligen ha ett papper singnerat annars kommer jag inte in i landet igen. Eftersom att det är för kort tid att få pappret skickat hit igen så blir det alltså inget Sverige. Antar att jag får skippa att fira påsk i år, suger att vara ledig utan att utnyttja det på något sätt känns det som just nu..

hörs då

No comments: