Monday, April 16, 2012

Virginia Beach var helt amazing, vi hade topp väder, runt 35-45 plus. Vattnet var kallt men badvänligt så plaskade omkring i timmar som en liten unge. Det var lagomt med folk och hotellrummet var riktigt nice för att bara ha betalt 200 kr per person. Det var som en lägenhet med 2 stora sängar och en bäddsoffa så det var perfekt för oss.

Vi började att köra runt 6.30 på lördags morgonen. Vi stannade dock ett par gånger så vi var framme runt 12 på förmiddagen. Checkade in på hotellet, bytte kläder och sprang ner till stranden som låg 5 min bort. Stekte där hela dagen och på kvällen blev det utgång.

Vi lyckades tappa bort Ashling och hon var den ända utan telefon. Vi hittade henne senare när vi var på väg hem, hon cyklade omkring på en fyrhjuls-cykel som hon snott av en kille. Denise försökte hoppa över att staket och bada i en pool på hotellet brevid oss. Det spårade ur rätt lagomt på slutet men var riktigt kul!

Dagen efter blev det sola och bada hela dagen. Brände väl sönder mig men det var det värt, så härligt. Kändes som att jag verkligen behövde det här, även fast det bara var över helgen. Det gick skapligt fort att köra hem också så väldigt nöjd med våran resa!

Är dock lite ledsen i ögat, min alldeles underbara kamera verkar ha gett upp.. Fungerar bara hälften av gångerna som jag försöker sätta på den, antar att det kommit sand i linsen. Så om någon mer än jag själv tycker att jag är en alldeles otroligt begåvad forograf så får ni gärna sponsra mig så jag kan köpa en ny, hehehehhe. Man kan ju alltid drömma..

Sluta precis jobba, 33 plus ute så härligt. Ska hämta upp Martina vid 8 och dra iväg till vattenpipsbaren och sitta ute och bara chilla. Livet är för underbart!























No comments: