Saturday, April 7, 2012

Vilken skön helg jag har. Min värdfamilj är bortrest över helgen så är ensam hemma. Både onsdag och torsdags kvällen spenderades på vattenpips-baren. Skönt att bara sitta där och chilla och lyssna på musik. Igår på dagen var jag till ett museum och kika lite och på kvällen så blev det ut i D.C. Först körde jag och Martina till Lisa och gjorde oss i ordning. Lite senare så kom Philip och hämta oss, hade lite förfest med några andra tjejer hemma hos honom. Spelade beer pong och en massa andra ölspel. Tog senare taxin till kluben Midtown. Kan inte påstå att det var så värst kul alla var dräng fulla och Martina spydde på mig när vi var på toa. Spåra ur helt enkelt.

Idag har däremot var helt perfekt, började med en stadig frukost i morse på en resturang som låg nära Lisa. Efter det packade jag och Martina ihop vara saker och åkte hem till mig. Satt och stekte på balkonen hela dagen. Tror till och med att jag fått lite färg.

Nu sitter jag med sling-färg i hela håret, får hoppas det blir bra. Snart kommer Ashling och Martina hit sen blir det hem till David på party. Tidigt i morgon blir det att åka till en nöjespark, Kings Dominion.

glad påsk!

No comments: