Sunday, April 8, 2012

Så var helgen slut, men är ledig i morgon så känns inte som att det spelar någon större roll att det är söndag idag. Min värdfamilj  Var uppe med tuppen i morse och åkte till en nöjespark ungefär 2 timmar i från mig med Jana, Martina och Lisa. Vart sjukt kul, åkte alla berg och dalbanor som de hade. Mådde väl sisådär när vi skulle åka hem efter att ha snurrat runt i luften från 10 på morgonen till 19 på kvällen. Är förvånad att jag lyckades åka allt jag som alltid är så mesig men kände att eftersom jag betalt så mycket pengar så lär jag ju ska utnyttja det. En berg och dalbana var helhäftig, man blev stod upp, läskigt men riktigt skoj.

Igår så åkte vi till David på lite partaj på kvällskvisten. Körde igår så blev lugna bullar för mig, hade däremot väldigt kul. Var hur mycket folk som helst där vilket jag inte förväntat mig, en del nya ansikten också så det var kul. Martina och Jana sov hos mig i natt eftersom att vi skulle åka så tidigt i morse.

Slingorna som jag gjorde igår blev rätt så bra, var först rädd att det skulle bli gult. Är glad att jag fixade håret själv och inte på salong eftersom att jag lär spara mina peningör. I helgen blir det förhoppningsvis att åka till Virginia Beach så det ser jag fram emot.






No comments: