Friday, April 20, 2012

Känns som att jag inte suttit vid datorn på hela veckan. Är väl bra på ett sätt vill inte slänga bort min fritid på dumburken men känns så konstigt att inte skriva av sig imellanåt. Har vart en bra vecka, lyckats ut och springa 2 gånger och gymmat och simmat. Kör fortfarande hårt med Lchf och känns som att jag är på rätt spår. Nu är det bara ett mål som jag ska jobba hårdare på och det är att spara pengar. Har i fixat nu så att jag vet när jag har mina semester veckor. En vecka i början av Juni och en i början av Augusti så det känns rätt skönt.

Klockan är snart halv 2 på natten och jag ska upp och jobba i morgon bitti så borde verkligen sova nu. Busy tomorrow först jobb sen blir det au pair möte, födelsedags kalas för min värdpojke som fyllde 10 häromdagen och sen middag med värdfamiljen och lite släkt och slutligen ut och parta lite i D.C med tjejerna.

Vart ledig idag så har vart riktigt nice. Var på utflyckt i morse till en park och gick på en prommenad, härligt. Kom nyss hem från bion The Lucky One, riktigt bra romantisk film. Nej men nuså, kudden kallar.. Känns som att detta inlägg blev väldigt virrigt

Önskar alla en trevlig helg




No comments: