Thursday, April 12, 2012

Igår var en riktigt bra dag, var inte allt för varmt men dög för att vara utomhus iallafall, ärligt så fryser jag oftast mer än barnen. Packade ännu en gång ihop lite matsäck och åkte iväg med barnen till Lake Anne, denna gång tog vi även med deras sparkcyklar. Vi såg en gåsfamilj men söta gåsbebisar och så matade vi ankorna och spelade badminton och hade lite picknick på bryggan innan vi åkte hem igen. Igår sa älsta killen till mig att de kommer bli så ledsna och gråta när jag måste lämna familjen.. Kommer sakna hela familjen också, kanske kan jag hälsa på innan jag åker tillbaka till Sverige igen.

På eftermiddagen skjutsade vi tjejen till en playdate och sen var min jobbdag slut. Sjukt trött igår kväll, precis som kvällen innan. Vet inte varför, gick bara ut en lite sväng igår till puben för att boka hotell inför helgen. Vi åker nämligen till Virginia Beach kl 6.00 på lördag morgon! Mina värdföräldrar är så snälla och låter mig låna bilen och köra dit, ungefär 4 timmar. Ser verkligen fram emot det, igår bokade vi ett skapligt biligt hotell på stranden så känns kul. Verkar som vi kommer få rätt bra väder också. Eftersom jag knappt orkade hålla ögonen öppna gick jag hem vid 21 tiden och drog på en film i sängen istället.

Funderar på om jag ska dra med barnen till Reston Zoo idag. Det är soligt ute men kall vind, tror vi klarar oss rätt fint bara vi sätter på oss ordentligt med kläder!

Idag har jag förresten var här i 7 månader! Kan inte fatta hur tiden flyger iväg

No comments: