Tuesday, April 3, 2012

Mår väl mer eller mindre förjävligt idag, har väl däremot ingen annan att skylla än mig själv. Inte sovit något i natt. Kolla mig nyss i spegeln och ser ju rent ut av hemsk ut i ansiktet. Fattar inte vad som hänt men på bara några veckor så har mitt ansiktet förvandlads till kaos, har fått något gränslöst med finnar. Ingen vacker syn men andra ord, vet inte vad jag gör för fel.. Önskar bara att det kunde bli bättre.

Nu i två veckor fram över så har barnen lov så denna vecka är jag hemma med ett av barnen och nästa vecka med de andra tre. Idag har jag ingen aning vad vi ska hitta på, hoppas jag piggnar till efter en kanna kaffe. Ska se om han kanske vill åka iväg på någon utflyckt någonstans, kanske packa med lite picknick.

Helgen var rätt awesome vad jag kan minnas. På lördags förmiddagen så luncha jag på Panera Bread med Martina, åt min favorit Cheddar och Broccoli soppa. Efter det så åkte vi till Burlington och gick omkring där i timmar. Blev barty barty på lördags kvällen, German Houseparty i Maryland. Satt först och förfesta hemma hos David och sen drog vi iväg. Galet mycket folk där, man behöver bara betala 20 dollar i dörren sen får man dricka hur mycket man vill och så är det Dj och grejer.

Mådde väl som jag förtjäna på söndagen och spenderade väl i princip hela dagen i sängen. Var bara ut en sväng på kvällen och träffa Martina. Hon var så ledsen, hemlängtan och allmänt deppig stackarn. Igår blev det Zumba på kvällen efter jobbet med Ashling och Martina så försöker väl att hålla igång den här veckan också. Dock känner jag på mig att det blir kudden när jag slutar jobba idag.

Nej nu är kl 8.15 så nu börjar jag jobba!









No comments: