Friday, March 30, 2012

Kasst med uppdatering denna vecka, full rulle hela veckan. Häromdagen såg jag en sjukt bra film på bio med tjejerna, The Hunger Games, rekommenderas starkt. Satt och grina halva filmen så mina vänner fick skämmas. Kan inte rå för att jag är så överdrivet känslig hela tiden. Var däremot rätt skönt att få böla ur sig lite.

Spelar basketboll med barnen vid en skola här i närheten nästan varje dag. Hur kul som helst, börjar nästan få lite koll på vad jag hållet på med. Idag när vi spela var vi helt plötsligt 10 ungar, små men rackarns vad duktiga. Blev även lite zumba häromdagen och någon joggingtur så hållt igång rätt duktigt.

Haft en riktigt bra dag gjort en väldans massa saker. Hunnit till posten, handlat, tvättat, solat, druckit kaffe med Denise och vart till banken. Slutade jobba tidigt idag så det var nice. Har ingen koll alls på helgen, skulle ha jobbat i morgon kväll men fick ledigt i stället. Så blir väl lite spontant antar jag.

Fick reda på att jag är ledig över påsken också, från 5-10 April så om någon vill hitta på något let me know. Funderar på en tripp till Boston kanske. Sugen på att se något nytt., det ända som begränsar mig är väl plånkan.

Ha en bra helg gott folk
Xoxo

No comments: